Światowy lider w branży inteligentnych rozwiązań do domów i budynków użyteczności publicznej, firma Somfy ruszyła w poniedziałek, 04.04, z telewizyjną i internetową kampanią reklamową oraz z nową ofertą promocyjną sprzedaży swoich flagowych produktów.
Spoty można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych takich jak TVP i TVN oraz w 64 stacjach tematycznych. Kampanię uzupełniać będą reklamy w telewizji Internetowej TVN, a także w serwisie YouTube.
Jednocześnie Somfy uruchamia dwie oferty promocyjne. Pierwsza dotyczy nowego produktu marki Somfy - Connexoona, który jest przeznaczony dla użytkowników, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z inteligentnym domem oraz bardziej zaawansowanego systemu - TaHomy. Producent zapewnia, że przy zakupie jednego z tych dwóch flagowych rozwiązań Somfy oraz co najmniej sześciu napędów io-homecontrole do rolet, markiz bądź żaluzji, otrzymamy kamerę internetową wewnętrzną lub czujnik temperatury Thermis WireFree io za złotówkę.
Druga oferta Somfy dotyczy napędów do bram działających w technologii io-homecontrole. Przy zakupie dowolnego napędu IO do bram Somfy użytkownik końcowy dostanie Connexoona Access w pakiecie. Dodatkowo będzie miał możliwość zakupu drugiego napędu IO w niższej cenie - zapewnia francuski producent.
Promocja potrwa do 31 maja br. Więcej
na temat nowych ofert Somfy można znaleźć na stronie www.somfy.pl/promocje .
SOMFY
- Societé d'Outillage et de Mécanique de Faucigny (Zakład Mechaniki Precyzyjnej
w Faucigny) to światowy projektant i lider w zakresie automatyki i systemów
sterowania, wykorzystywanych do ożywiania zewnętrznych i wewnętrznych elementów
budynków mieszkalnych, jak i komercyjnych (w tym między innymi osłon okiennych,
bram, czy też zamknięć handlowych). Ponadto Somfy intensywnie działa również w
obszarze zaawansowanych rozwiązań dedykowanych inteligentnemu budownictwu,
poszerzając swoją ofertę o zintegrowane systemy zarządzania domem.
Firma powstała w 1960 roku w Clues we Francji. Od tego czasu rozwinęła swoją obecność już w 56 krajach na świecie. Spółka posiada 73 filie, 51 przedstawicielstw i biura na wszystkich kontynentach. Jest notowana na giełdzie papierów wartościowych EURONEXT w Paryżu.
W Polsce spółka istnieje już od 1996 roku. W 2014 roku w Niepołomicach (woj. małopolskie) została otwarta fabryka Sopem, należąca do Somfy. Docelowo zatrudnienie ma w niej znaleźć nawet 800 osób.
Wysoka jakość produktów Somfy jest doceniana przez 270 milionów użytkowników i 32 000 klientów profesjonalnych na całym świecie. Produkcja roczna napędów grupy Somfy wynosi około 11 milionów sztuk, a roczne obroty przekraczają 950 milionów euro. Dzienne moce produkcyjne to 70 000 napędów, a co 3 sekundy (przez 24 godziny w ciągu doby) instaluje się 1 napęd SOMFY.
Dzięki prowadzeniu polityki innowacyjnej i ekspansji geograficznej, Somfy realizuje strategię, która ma zapewnić wewnętrzny i zewnętrzny rozwój oraz wzrost rentowności firmy.