PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2016-02-18
Celuj w nagrody
Partnerzy handlowi firmy KRISPOL szykują się do wielkiego finału akcji specjalnej i walki o samochód Opel Adam.

KRISHOME Sp. z o.o.
Psary Małe, ul. Budowlana 1
62-300 Września

tel. 61 63 98 600
biuro@krishome.eu
www.krishome.pl

» więcej o firmie


KRISPOL, czołowy producent bram okien i rolet, kończy przygotowania do wielkiego finału programu „Celuj w nagrody". Pod tym hasłem kryje się nowy, innowacyjny pomysł na program lojalnościowy, wzbudzający emocje i budujący relacje na zupełnie nowym poziomie.

Partnerzy Handlowi firmy otrzymali zaproszenia w formie powołania do ściśle tajnej misji specjalnej. Emocje podgrzewa fakt, że finał programu odbędzie się w formie ekscytującej przygody i rywalizacji na poligonie wojskowym. Nad całością czuwać będą komandosi z elitarnej jednostki specjalnej „GROM", pod przywództwem słynnego podpułkownika Krzysztofa Przepiórki.

Zależy nam na budowaniu silnych i autentycznych relacji z naszymi Partnerami biznesowymi - mówi Radek Gibki, Dyrektor Sprzedaży w firmie KRISPOL - Dyskutując o nowym programie, byliśmy pewni jednego - chcieliśmy zaoferować naszym Partnerom możliwość przeżycia z nami czegoś wyjątkowego i niespotykanego nigdzie indziej. Współpraca z oddziałem żołnierzy GROM okazała się strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu stawką w grze są nie tylko cenne nagrody, ale przede wszystkim niezapomniane emocje, integracja i adrenalina na najwyższym poziomie.

O udziale w wielkim finale decyduje punktacja w rankingach sprzedażowych produktów KRISPOL. Rywalizacja i zabawa nie kończy się jednak wraz z ostatnim dniem punktacji. Wprost przeciwnie - ostateczna walka o zdobycie nagród stoczy się w dniach 8- 10 kwietnia, na poligonie wojskowym pod Warszawą. Tam, pod czujnym okiem komandosów GROM, finaliści będą pokonywać kolejne wyzwania, przybliżające do wygranej. Zadania, w których wezmą udział, będą wymagać sprawności fizycznej, sprytu, taktyki i pomysłowości.

To kolejna zasada, odróżniającą akcję „Celuj w nagrody" od innych programów tego typu - podkreśla Radek Gibki - W naszym finale, niczym w filmach Hitchcocka, emocje startują z bardzo wysokiego poziomu, a potem tylko rosną. Na celownikach uczestników jest przede wszystkim nagroda główna - nowoczesny samochód Opel Adam. Tak naprawdę jednak każdy uczestnik naszego finału będzie zwycięzcą i wyjedzie z bezcennym bagażem niepowtarzalnych wspomnień, doświadczeń i emocji.

Program „Celuj w nagrody" przeprowadza firma KRISPOL oraz Jobdone Marketing & Sales Suport.




Krispol Sp. z o.o. jest producentem najwyższej jakości bram garażowych, rolet zewnętrznych, okien i drzwi wejściowych oraz produktów dla przemysłu.

Firma zaczęła działalność w 1991 roku. W 1993 roku w ofercie rynkowej pojawiły się rolety zewnętrzne, bramy i kraty rolowane. Od 1997 roku Krispol produkuje bramy segmentowe. W 2009 ofertę firmy poszerzono o elementy stolarki aluminiowej, a w 2011 o okna PVC.

Krispol posiada we Wrześni dwa nowoczesne zakłady produkcyjne, wyposażone w bogaty park maszynowy. Tereny obu zakładów, w tym hale produkcyjne, magazynowe oraz biurowce, zajmują łącznie powierzchnię ponad 50 000 m2. Lokalizacja przy ważnym węźle komunikacyjnym umożliwia sprawną obsługę logistyczną odbiorców i dostawców.

W 2002 roku w firmie pracowało 60 osób. Obecnie zatrudnionych jest ponad 200. Udział eksportu w przychodach wynosi 30%. Firma wysyła za granicę wszystkie swoje wyroby, ale dominujący udział mają bramy garażowe. Główni odbiorcy to Niemcy, Austria, Czechy, Słowacja, Szwecja, Dania i Francja.

Firma Krispol od 2007 roku jest sponsorem pierwszoligowej drużyny siatkówki męskiej APP Krispol Września, a od sezonu 2014/2015 Sponsorem Tytularnym KRISPOL 1. Ligi Siatkarzy.  

O Zakładzie 2 KRISPOL we Wrześni przy ul. Michała Strzykały 4

Zakład 2 KRISPOL, w którym odbyła się regionalna gala wręczenia nagród „Grunt na Medal" 2014, to dowód na to, że warto inwestować we Wrześni.

Grunt zakupiony przez Krispol w 2008 roku należy do Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej INVEST PARK - Podstrefa Września. W 2009 roku firma rozpoczęła na jego terenie budowę Zakładu 2, by rok później w całości przenieść tutaj produkcję bram segmentowych z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. W 2011 roku oddano do użytku część biurową, a społeczność lokalna okrzyknęła Zakład 2 „Budynkiem Roku 2011".

Sukces rynkowy bram segmentowych marki Krispol skłania firmę ku planom dalszej rozbudowy Zakładu 2. Pierwszym krokiem w tym kierunku było otrzymanie w 2014 roku kolejnego pozwolenia na działalność w SSE INVEST PARK.

źródło: Krispol