Wiosenna kampania producenta będzie prowadzona pod hasłem ,,KRISPOL - bramy, okna, rolety do Twojego domu". Kontynuacja promocji pod tym hasłem ma konsekwentnie umacniać wizerunek firmy KRISPOL jako producenta kompleksowych rozwiązań dla domu.
Między 13 kwietnia a 24 maja spot sponsorski KRISPOL zostanie wyemitowany ponad 300 razy. Będzie go można usłyszeć przed Faktami Sportowymi, czyli bezpośrednio po Faktach RMF FM - ważnym i uznanym źródle informacji dla milionów słuchaczy. Program emisji został opracowany z myślą o szerokim i intensywnym dotarciu do grupy celowej. Według prognoz pozwoli marce dotrzeć z komunikatem do ok. 3,7 mln osób z tej grupy.
Marka KRISPOL od lat jest obecna podczas wielu ważnych wydarzeń sportowych. Obecnie spoty sponsorskie poprzedzają wybrane mecze T-Mobile Ekstraklasy. Istotną cechą obecnej kampanii jest podtrzymywanie tych związków i wzmacnianie skojarzeń marki KRISPOL z pozytywnymi emocjami i aktywnością.
Kampanii radiowej towarzyszy uruchomiona równolegle, szeroka kampania banerowa w Internecie. Internauci poszukujący rozwiązań do domu będą trafiali na reklamy, także wykorzystujące hasło ,,KRISPOL - bramy, okna, rolety do Twojego domu".
Krispol Sp. z o.o. jest
producentem najwyższej jakości bram garażowych, rolet zewnętrznych, okien i
drzwi wejściowych oraz produktów dla przemysłu.
Firma zaczęła działalność w 1991 roku. W 1993 roku w ofercie rynkowej pojawiły się rolety zewnętrzne, bramy i kraty rolowane. Od 1997 roku Krispol produkuje bramy segmentowe. W 2009 ofertę firmy poszerzono o elementy stolarki aluminiowej, a w 2011 o okna PVC.
Krispol posiada we Wrześni dwa nowoczesne zakłady produkcyjne, wyposażone w bogaty park maszynowy. Tereny obu zakładów, w tym hale produkcyjne, magazynowe oraz biurowce, zajmują łącznie powierzchnię ponad 50 000 m2. Lokalizacja przy ważnym węźle komunikacyjnym umożliwia sprawną obsługę logistyczną odbiorców i dostawców.
W 2002 roku w firmie pracowało 60 osób. Obecnie zatrudnionych jest ponad 200. Udział eksportu w przychodach wynosi 30%. Firma wysyła za granicę wszystkie swoje wyroby, ale dominujący udział mają bramy garażowe. Główni odbiorcy to Niemcy, Austria, Czechy, Słowacja, Szwecja, Dania i Francja.
Firma Krispol od 2007 roku jest sponsorem pierwszoligowej drużyny siatkówki męskiej APP Krispol Września, a od sezonu 2014/2015 Sponsorem Tytularnym KRISPOL 1. Ligi Siatkarzy.
O Zakładzie 2 KRISPOL we Wrześni przy ul. Michała Strzykały 4
Zakład 2 KRISPOL, w którym odbyła się regionalna gala wręczenia nagród „Grunt na Medal" 2014, to dowód na to, że warto inwestować we Wrześni.
Grunt zakupiony przez Krispol w 2008 roku należy do Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej INVEST PARK - Podstrefa Września. W 2009 roku firma rozpoczęła na jego terenie budowę Zakładu 2, by rok później w całości przenieść tutaj produkcję bram segmentowych z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. W 2011 roku oddano do użytku część biurową, a społeczność lokalna okrzyknęła Zakład 2 „Budynkiem Roku 2011".
Sukces rynkowy bram segmentowych marki Krispol skłania firmę ku planom dalszej rozbudowy Zakładu 2. Pierwszym krokiem w tym kierunku było otrzymanie w 2014 roku kolejnego pozwolenia na działalność w SSE INVEST PARK.
źródło: Krispol