Od kilku miesięcy u najważniejszych partnerów firmy Krispol Sp. z o.o., czołowego producenta bram garażowych i stolarki otworowej, trwa proces odświeżania identyfikacji wizualnej punktów sprzedaży. Pierwszy, w Inowrocławiu (Kristech), został udostępniony klientom w marcu, kolejny, we Wrześni (Estoo), w maju, a najnowszy, we Wrocławiu (Mikołajczyk), w tym miesiącu. Do końca roku planowana jest zmiana oznakowanie jeszcze u minimum 10 partnerów we wszystkich regionach kraju.
- Wyłącznie partnerzy sprzedają i montują nasze produkty u klientów detalicznych. To profesjonalni eksperci i doradcy klienta - mówi Anna Michalak-Siezieniewska z Krispolu. - Chcemy, żeby jak najbardziej pozytywnie wyróżniali się na rynku lokalnym, na którym działają. Dlatego zależy nam na jak najwyższych standardach obsługi. Lepiej zaaranżowana i wykończona przestrzeń salonu sprzedaży pozwala stworzyć atrakcyjną, estetyczną i profesjonalną wystawę produktów oraz przyjazną przestrzeń do rozmów z klientami. Salon Krispol ma być miejscem, w którym klient ma najlepsze warunki wyboru produktów do swojego domu.
Aranżacja salonu odbywa się oczywiście z uwzględnieniem specyfiki danego miejsca (potrzeby punktu, metraż, układ pomieszczeń). Obejmuje między innymi zmianę koloru ścian, wprowadzenie elementów oznakowania (logotypy na ścianie), materiały wspierające sprzedaż oraz wystawę pełnowymiarowych produktów. To ostatnie ma na celu umożliwienie klientom sprawdzenia na miejscu, jak one działają, jak są zbudowane. Oznakowanie zewnętrzne także odbywa się zgodnie z istniejącymi standardami.
- Krispol jest moim partnerem już od 8 lat. Dotychczasowa udana współpraca i stały rozwój asortymentu firmy skłoniły mnie do pełnej aranżacji salonu według nowych standardów. Jestem bardzo zadowolony z wrażenia, jakie nowy salon robi na odwiedzających nas klientach. Szczególnie doceniają oni możliwość sprawdzenia, jak wyglądają i działają pełnowymiarowe, automatyczne produkty, np. brama garażowa. To zdecydowanie ułatwia nam rozmowy - mówi Dariusz Mikołajczyk, właściciel firmy MIKOŁAJCZYK z Wrocławia.
Krispol
Sp. z o.o. jest producentem najwyższej jakości bram garażowych, rolet
zewnętrznych, okien i drzwi wejściowych oraz produktów dla przemysłu.
Firma zaczęła działalność w 1991 roku. W 1993 roku w ofercie rynkowej pojawiły się rolety zewnętrzne, bramy i kraty rolowane. Od 1997 roku Krispol produkuje bramy segmentowe. W 2009 ofertę firmy poszerzono o elementy stolarki aluminiowej, a w 2011 o okna PVC.
Krispol posiada we Wrześni dwa nowoczesne zakłady produkcyjne, wyposażone w bogaty park maszynowy. Tereny obu zakładów, w tym hale produkcyjne, magazynowe oraz biurowce, zajmują łącznie powierzchnię ponad 50 000 m2. Lokalizacja przy ważnym węźle komunikacyjnym umożliwia sprawną obsługę logistyczną odbiorców i dostawców.
W 2002 roku w firmie pracowało 60 osób. Obecnie zatrudnionych jest ponad 200. Przychody ze sprzedaży wyniosły w 2002 roku 15 mln zł, a w 2013 - 89,5 mln zł.
Udział eksportu w przychodach wynosi 30% (w 2002 - 0,1%). Firma wysyła za granicę wszystkie swoje wyroby, ale dominujący udział mają bramy garażowe. Główni odbiorcy to Niemcy, Austria, Czechy, Słowacja, Szwecja, Dania i Francja.