Trzy dni intensywnej zabawy połączonej z team buldingiem i spotkaniem z ambasadorem marki Łukaszem Piszczkiem. Tak można w skrócie podsumować epickie spotkanie zorganizowane przez producenta stolarki otworowej firmę KRISPOL dla 150 Partnerów Handlowych.
Położony w samym sercu Wielkopolski - Hotel Remes Sport & SPA ****, to jeden z najatrakcyjniejszych obiektów w Polsce, idealnie wpisujący się w założenia eventu, to tu przedstawiciele Salonów KRISHOME i kluczowi Partnerzy marki KRISPOL spędzili trzy intensywne dni. Wszyscy zaproszeni goście zjawili się 9 września w Opalenicy w świetnych nastrojach. W powietrzu było czuć ekscytację i radość ze spotkania.
Niewinna na pierwszy rzut oka agenda spotkania z godziny na godzinę nabierała rozpędu. Po przywitaniu przez Zarząd - Beatę i Karola Krysińskich wszystkich gości, rozpoczęła się uroczysta kolacja, a tuż po niej wydarzenie bez precedensu. Partnerzy KRISPOL osobiście uczestniczyli w podpisaniu prolongaty kontraktu z Łukaszem Piszczkiem, ambasadorem i przyjacielem marki.
- Synergia działań marek KRISPOL, KRISHOME i osoby Łukasza Piszczka, doprowadziła wszystkich tu obecnych do sukcesu komercyjnego. Tym bardziej miło jest mi ogłosić, że postanowiliśmy kontynuować współpracę z Łukaszem. Jesteśmy przekonani, że ta odrobina stabilności w niestabilnych czasach, jest kwintesencją Gwarancji Spokoju, jaką na co dzień dostarcza marka KRISPOL - powiedział Grzegorz Ratajczak, który sygnował kontrakt ze strony spółki.
Kontynuację projektu skomentował też Łukasz Piszczek:
- Wiele wspólnych lat za nami. Cieszę się, że firma KRISPOL obdarzyła mnie zaufaniem i współpracę będziemy kontynuować. Dzięki temu, że wróciłem do Polski, będę mógł poświęcić więcej czasu na wspólne projekty, które opracowujemy dla inwestorów.
Dla zaproszonych gości była to świetna okazja do rozmowy z piłkarzem o jego planach, wykonania pamiątkowych zdjęć i przede wszystkim świetnej zabawy, która trwała do białego rana. Aby tradycji biznesowej stało się zadość, podczas gali zostały wręczone statuetki dla firm, które wyróżniają się najwyższymi wynikami sprzedażowymi w kategorii bram - GP System Salon KRISHOME i Eurotax, okien - Megabud Salon KRISHOME i Prestige House Salon KRISHOME, a także najwyższym poziomem wzrostu sprzedaży - Łukasiewicz Salon KRISHOME.
Kolejne dni upłynęły uczestnikom na świetnej zabawie i odpoczynku we wrześniowym słońcu. Sporych emocji dostarczyły zawody kreatywne - Power Vehicle - podczas których uczestnicy budowali własne pojazdy i rywalizowali o tytuł najlepszego teamu konstruktorów. Dużym zainteresowaniem Partnerów cieszyły się lekcje golfa, a także zabiegi w strefie SPA i Wellness.
W ramach motywu przewodniego - Rock Your Business, zgromadzeni goście wzięli udział w unikalnym projekcie muzycznym, przygotowanym przez charyzmatycznego wokalistę Briana Allana. Wspólnie z finalistami The Voice of Poland, X Factor i Must Be The Music - udało się odblokować potencjał ludzi i namówić do wspólnego wykonania kultowych utworów - „It's my life" Bon Jovi'ego i „Bo jak nie my, to kto" Mroza. Efekt: 100 procentowo zintegrowany, dobrze bawiący się i rozentuzjazmowany zespół, gotowy do kontynuacji wspaniałego wieczoru.
- Organizując to wydarzenie, przyświecała nam myśl, że po ostatnich intensywnych miesiącach - nie tylko wzmożonej pracy, ale i ograniczeń związanych z pandemią - czas na dobrą zabawę, odpoczynek i relaks. Cieszy nas, że pomimo dużej grupy blisko 150 przedstawicieli z Salonów KRISHOME i Partnerów Handlowych KRISPOL - udało nam się połączyć różne formy aktywności tak, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Niewątpliwie na uczestnikach ogromne wrażenie wywarło spotkanie z naszym ambasadorem - Łukaszem Piszczkiem, a także ogłoszenie przedłużenia kontraktu. Mam nadzieję, że całe wydarzenie pozwoliło naładować baterie przed intensywnym sezonem jesienno-zimowym - skomentował Radosław Gibki - Dyrektor Sprzedaży Krajowej.
źródło: Krispol