Nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej, rozwój pracowników, szanowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym - działania z zakresu employer brandingu marki KRISPOL zostały kolejny raz docenione i nagrodzone przez kapitułę konkursu Friendly Workplace, który organizuje portal MarkaPracodawcy.pl.
W minionym roku pracodawcy musieli wykazać się dużą odpowiedzialnością, priorytetem stało się zapewnianie bezpieczeństwa pracownikom i stworzenie warunków umożliwiających spokojne kontynuowanie prac w zakładach, przy jednoczesnej realizacji celów biznesowych. Dla pracobiorców kluczowa stała się stabilizacja zatrudnienia i to przez ten pryzmat firmy były postrzegane i oceniane zwłaszcza na lokalnych rynkach, a co za tym idzie, bezpośrednio wpłynęło to na wizerunek pracodawcy. Firma KRISPOL, która od blisko 30 lat zapewnia stabilne miejsca pracy na wrzesińskim rynku, została kolejny raz nagrodzona tytułem Friendly Workplace.
- Do tej pory skupialiśmy się na tworzeniu przyjaznego środowiska pracy, budowaniu partnerskich i otwartych relacji z pracownikami, przy jednoczesnym inwestowaniu w rozwój kompetencji i stałe doskonalenie - to ważny kierunek i nadal będziemy sukcesywnie skupiać się na tych obszarach. W 2020 roku priorytetem jednak stało się bezpieczeństwo, skuteczna prewencja i stabilizacja w bardzo niepewnych czasach. Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się bardzo szybko wprowadzić skuteczny system pracy w bezpiecznych warunkach, we wszystkich obszarach firmy - zarówno produkcyjno-magazynowym, jak i administracyjnym. Niezmiennie pracownicy otrzymali świąteczne premie i prezenty, jak co roku odbył się też plebiscyt Giganci KRISPOL, w ramach którego nagrodziliśmy najbardziej wyróżniające się osoby. Tym bardziej tytuł Friendly Worplace nas cieszy i wskazuje, że obraliśmy dobry kierunek - mówi Anna Michalak-Siezieniewska, Pełnomocnik Zarządu firmy KRISPOL ds. Rozwoju Organizacji.
Firma KRISPOL to producent wysokiej jakości stolarki otworowej dla domu - bram, okien, osłon, drzwi, a także dedykowanych rozwiązań dla przemysłu. Produkty powstają w trzech zakładach na terenie powiatu wrzesińskiego w Wielkopolsce. Marka stawia na dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa, ale także na działania z obszaru społecznej odpowiedzialności - angażując się w pomoc Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce i Fundacji KASISI, a także obejmując mecenat nad wszelakimi dyscyplinami sportowymi - znana jest głównie ze współpracy z Polską Ligą Siatkową, a także drużyną siatkarską z Wrześni, której jest tytularnym sponsorem. Ambasadorem KRISPOL jest Łukasz Piszczek.
źródło: Krispol