We wtorek 10.09.2019 r. w siedzibie Ligi Siatkówki w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, inaugurująca nowy sezon KRISPOL 1 ligi siatkówki. Na wydarzeniu był obecny prezes PLS - Paweł Zagumny oraz prezes zarządu KRISPOL - Karol Krysiński. Firma została sponsorem tytularnym.
KRISPOL od lat jest blisko wydarzeń sportowych. Na konferencji prasowej, która odbyła się w siedzibie PLS-u 10.09.2019 r., był obecny prezes zarządu firmy KRISPOL. - Marketing sportowy jest najlepszą formą reklamy, emocje towarzyszące sportowi są najlepiej zapamiętywane przez naszych klientów. Stąd nasza decyzja o podjęciu współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Stworzyły się nowe możliwości, 1. Liga mężczyzn się profesjonalizuje, a my postanowiliśmy, że będziemy uczestniczyć w tym procesie. Firma Krispol zatrudnia już kilkaset osób, myślę, że na polskim rynku jest już bardzo dobrze rozpoznawana, staramy się znaleźć swoich partnerów także na rynkach zagranicznych - komentował. O współpracy z marką KRISPOL mówił również prezes PLS Paweł Zagumny: Bardzo się cieszę, że pozyskaliśmy nowego sponsora. Daje on nam finansową stabilizację, a klubom możliwość rozwoju i dążenia do jak najlepszych wyników, przy wzorowej organizacji widowisk sportowych. W nowym sezonie Krispol 1. Ligi planujemy jedną bądź więcej transmisji w Polsacie Sport. Będziemy grali systemem play-off 1-8, zagramy najnowszym modelem piłek firmy Mikasa. Nowością będzie także Puchar 1. Ligi, zwycięzcy zdobędą trofeum a także awansują do ćwierćfinału Pucharu Polski - stwierdził prezes PLS Paweł Zagumny.
Firma KRISPOL sport ma wpisany w swoje DNA. - Od 2007 roku jesteśmy sponsorem 1-ligowego zespołu APP KRISPOL. Można śmiało powiedzieć, że tą dyscypliną żyje całe przedsiębiorstwo, pracownicy to jedni z najwierniejszych kibiców. Dziś firma KRISPOL stawia kolejny ważny krok i podejmuje tytuł sponsora tytularnego KRISPOL 1 ligi. Mamy nadzieję, że nadchodzący sezon dostarczy wszystkim sportowych emocji i wrażeń - komentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. To tylko jedna z aktywności przedsiębiorstwa w zakresie propagowania i wspierania sportu. Od lat ambasadorem marki jest światowej klasy piłkarz Łukasz Piszczek sygnujący swoim nazwiskiem kampanię „Gwarancja spokoju".