KRISPOL, czołowy polski producent bram, okien, drzwi i rolet, kontynuuje kontrakt z Łukaszem Piszczkiem - zawodnikiem Borussi Dortmund, który od 2016 roku jest ambasadorem marki i prowadzonej kampanii „Gwarancja spokoju".
Przedłużony kontrakt
Łukasz Piszczek, jeden w najbardziej rozpoznawalnych
polskich piłkarzy, związany z Borussią
Dortmund jest ambasadorem marki KRISPOL od 2016 roku. Kooperacja zaowocowała udaną
kampanią pod hasłem „Gwarancja spokoju",
którą marka zamierza kontynuować. - Nie jest tajemnicą, że stawiamy na rynki
eksportowe i dużą ekspansję. Przedłużenie kontraktu z Łukaszem Piszczkiem to
część długofalowej strategii mającej na celu zwiększenie rozpoznawalności KRISPOL
wśród zagranicznych Partnerów Handlowych - mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor
Wykonawczy firmy KRISPOL.
Nowy projekt Łukasza Piszczka
Łukasz Piszczek 19 marca br. przedłużył kontrakt z KRISPOL, ale także uruchomił jeden z najważniejszych projektów w swoim życiu - Fundację Akademia Łukasza Piszczka, która jest ukoronowaniem jego piłkarskiej kariery i powrotem do sportowych korzeni. W rodzinnych Goczałkowicach narodziła się pasja do piłki, którą teraz Łukasz chce przekazać młodym piłkarkom i piłkarzom. - Cieszę się, że przedłużam kontrakt z firmą, której wartości są również i mi szczególnie bliskie. Moją rolą jest stanowić gwarancję spokoju dla drużyny, w której gram. Krispol zapewnia ją inwestorom, którzy decydują się na stolarkę tej marki. Na boisku czy w biznesie - wyznawanie zasady „fair play" pozwala osiągnąć sukces i realizować cele, w tym jesteśmy dobrzy - komentuje przedłużenie kontraktu Łukasz Piszczek.
Wspólne plany
Spółka KRISPOL deklaruje, że dopóki piłka jest w grze, nie opuści swojego
ambasadora i będzie go wspierała biznesowo i marketingowo. Po zakończonym
sezonie Bundesligi piłkarz odwiedzi salony KRISHOME, w których spotka się z inwestorami.
Będzie to na pewno duże wydarzenie dla lokalnych społeczności. - KRISHOME, Ambasador Łukasz
Piszczek i Gwarancja spokoju to nasz biznesowy hat-trick. Przedłużenie kontraktu
było oczywistym krokiem po udanych latach współpracy. Jesteśmy pod wrażeniem
nowego projektu Łukasza, zaimponował nam swoją społeczną odpowiedzialnością -
mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. W oparciu o
dotychczasową efektywną współpracę KRISPOL będzie kontynuował kampanię „Gwarancja
spokoju", której nowa odsłona jest planowana na drugą połowę roku. Wzajemne wsparcie
i wspólne osiąganie założonych celów - to strategia na najbliższą przyszłość. -
Jesteśmy przekonani, że dzięki
przedłużeniu współpracy z Ambasadorem, Krispol będzie silniejszy, tak jak
silniejsza jest drużyna z Łukaszem Piszczkiem na boisku - dodaje Katarzyna
Kozłowska.