PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2019-03-21
Łukasz Piszczek przedłużył kontrakt z marką KRISPOL
Spółka KRISPOL deklaruje, że dopóki piłka jest w grze, nie opuści swojego ambasadora i będzie go wspierała biznesowo i marketingowo.

KRISHOME Sp. z o.o.
Psary Małe, ul. Budowlana 1
62-300 Września

tel. 61 63 98 600
biuro@krishome.eu
www.krishome.pl

» więcej o firmie

KRISPOL, czołowy polski producent bram, okien, drzwi i rolet, kontynuuje kontrakt z Łukaszem Piszczkiem - zawodnikiem Borussi Dortmund, który od 2016 roku jest ambasadorem marki i prowadzonej kampanii „Gwarancja spokoju".

Przedłużony kontrakt

Łukasz Piszczek, jeden w najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, związany z  Borussią Dortmund jest ambasadorem marki KRISPOL od 2016 roku. Kooperacja zaowocowała udaną kampanią  pod hasłem „Gwarancja spokoju", którą marka zamierza kontynuować. -  Nie jest tajemnicą, że stawiamy na rynki eksportowe i dużą ekspansję. Przedłużenie kontraktu z Łukaszem Piszczkiem to część długofalowej strategii mającej na celu zwiększenie rozpoznawalności KRISPOL wśród zagranicznych Partnerów Handlowych - mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy KRISPOL.

Nowy projekt Łukasza Piszczka

Łukasz Piszczek 19 marca br. przedłużył kontrakt z KRISPOL, ale także uruchomił jeden z najważniejszych projektów w swoim życiu - Fundację Akademia Łukasza Piszczka, która jest ukoronowaniem jego piłkarskiej kariery i powrotem do sportowych korzeni. W rodzinnych Goczałkowicach narodziła się pasja do piłki, którą teraz Łukasz chce przekazać młodym piłkarkom i piłkarzom. - Cieszę się, że przedłużam kontrakt z firmą, której wartości są również i mi szczególnie bliskie. Moją rolą jest stanowić gwarancję spokoju dla drużyny, w której gram. Krispol zapewnia ją inwestorom, którzy decydują się na stolarkę tej marki. Na boisku czy w biznesie - wyznawanie zasady „fair play" pozwala osiągnąć sukces i realizować cele, w tym jesteśmy dobrzy - komentuje przedłużenie kontraktu Łukasz Piszczek.

Wspólne plany

Spółka KRISPOL deklaruje, że dopóki piłka jest w grze, nie opuści swojego ambasadora i będzie go wspierała biznesowo i marketingowo. Po zakończonym sezonie Bundesligi piłkarz odwiedzi salony KRISHOME, w których spotka się z inwestorami. Będzie to na pewno duże wydarzenie dla lokalnych społeczności. - KRISHOME, Ambasador Łukasz Piszczek i Gwarancja spokoju to nasz biznesowy hat-trick. Przedłużenie kontraktu było oczywistym krokiem po udanych latach współpracy. Jesteśmy pod wrażeniem nowego projektu Łukasza, zaimponował nam swoją społeczną odpowiedzialnością - mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. W oparciu o dotychczasową efektywną współpracę KRISPOL będzie kontynuował kampanię „Gwarancja spokoju", której nowa odsłona jest planowana na drugą połowę roku. Wzajemne wsparcie i wspólne osiąganie założonych celów - to strategia na najbliższą przyszłość. - Jesteśmy przekonani, że dzięki przedłużeniu współpracy z Ambasadorem, Krispol będzie silniejszy, tak jak silniejsza jest drużyna z Łukaszem Piszczkiem na boisku - dodaje Katarzyna Kozłowska.



KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.
źródło: Krispol