Firma KRISPOL, wiodący producent kompletu stolarki dla domu, rozpoczęła sezon promocyjny. W nawiązaniu do popularnych promocji „Back To School" producent zaproponował 4 akcje specjalne pod wspólnym hasłem „LEKCJE OSZCZĘDNOŚCI". Dzięki nim, Klienci detaliczni będą mogli nabyć flagowe produkty KRISPOL w bardzo korzystnej cenie.
W planie, jako pierwsza, pojawiła się Lekcja Matematyki, w której producent obniża o 25% ceny detaliczne automatyki STARCUS do segmentowych bram garażowych i rolet. Oferta promocyjna będzie się rozszerzać w odstępach tygodniowych.
„LEKCJE OSZCZĘDNOŚCI" stanowią rozgrzewkę przed jesienną kampanią promocyjną - przyznaje Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej. Naszą intencją było zwrócenie uwagi na bramy, okna, rolety KRISPOL w momencie, gdy podejmowane są decyzje inwestycyjne. Promujemy produkty, które wpływają na wysoki komfort użytkowania, odpowiadają potrzebom domów energooszczędnych i realnie wpływają na przyszłe oszczędności.
Automatyczna brama garażowa zwiększa komfort użytkowania na co dzień. Niezależnie od pogody, można sterować dostępem do garażu nie wychodząc z samochodu. Dla wszystkich klientów zamawiających dowolną bramę segmentową, producent obniżył cenę o 25% na napędy do bram STARCUS.
Automatyczne rolety, podobnie jak zautomatyzowana brama garażowa, podnoszą wygodę domowników. Dlatego producent objął promocją także napędy roletowe STARCUS, które otrzymają 25% bonifikatę przy zakupie rolet zewnętrznych.
Promocja „LEKCJE OSZCZĘDNOŚCI" jest dostępna we wszystkich punktach sprzedaży produktów KRISPOL i obowiązuje do końca września.
źródło: Krispol