PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2015-11-16
ANWIS wybiera „Dobry Montaż”
„Wybór dobrego montażu jest tak samo ważny, jak jego dobry produkt" - pod takim hasłem odbywa się druga edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dobry Montaż".

ANWIS Sp. z o.o.
ul. Smocza 16/18
87-800 Włocławek

tel. 54 412 88 15
fax 54 412 88 26
anwis@anwis.pl
www.anwis.pl

» więcej o firmie

„Wybór dobrego montażu jest tak samo ważny, jak jego dobry produkt" - pod takim hasłem odbywa się druga edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Dobry Montaż".  Jednym z partnerów tej ważnej inicjatywy jest firma ANWIS.

Do budowy lub remontu domu staramy się wybrać jak najlepsze produkty, zwłaszcza okna, drzwi i bramy garażowe. Rozważając ich zakup, bierzemy pod uwagę parametry techniczne i estetykę. Dla własnej wygody i komfortu termicznego często decydujemy się zapłacić za nie więcej. Nie zawsze jednak doceniamy rolę dobrego montażu, a to on gwarantuje, że wyroby te będą miały właściwości deklarowane przez ich producentów. Prawidłowy montaż to również podstawa właściwego funkcjonowania i użytkowania przez wiele lat. Tymczasem z badań przeprowadzonych przez Związek Polskie Okna i Drzwi (POiD) wynika, że nawet 60% zgłoszeń reklamacyjnych stolarki otworowej związanych jest z wadami montażowymi. Wiąże się to z dodatkowymi kosztami napraw, których można uniknąć decydując się na dobry montaż. Jego koszt to zaledwie 1% całkowitych wydatków na inwestycję, a korzyści jest wiele. Zlecając montaż profesjonalistom zyskujemy pewność, że zakupione produkty zostaną dobrze wykorzystane, a ryzyko popełnienia błędów wyeliminowane. Nie ryzykujemy utraty gwarancji producenta lub składania reklamacji w trakcie użytkowania.


fot. Anwis

Budowanie świadomości w zakresie dobrego montażu okien, drzwi, fasad i bram, wykonanego przez wykwalifikowanego montera, przy użyciu dobrych materiałów i narzędzi stało się ideą zainicjowania 17 grudnia 2014 r. przez Związek Polskie Okna i Drzwi kampanii edukacyjnej „Dobry Montaż". Obecnie trwa druga jej edycja. Jednym z jej założeń jest dotarcie zarówno do montażystów, jak i do jak największej grupy inwestorów  indywidualnych. Akcję tę wsparła firma ANWIS, należąca do czołówki europejskich producentów osłon okiennych. Dobry montaż dotyczy bowiem nie tylko stolarki otworowej, ale także dodatkowych elementów wyposażenia, jakimi są zewnętrzne przesłony okienne. Tegoroczna edycja kampanii „Dobry Montaż" będzie realizowana do maja 2015 roku. W jej ramach eksperci ANWIS prowadzą bezpłatne szkolenia dla dystrybutorów swoich przesłon okiennych. Firma ANWIS jest świadoma dużego znaczenia dobrego montażu. Dbając o dobro klientów udostępnia na stronie internetowej sieć sprzedaży swoich produktów tworzoną przez rzetelne firmy, które zajmują się ich dystrybucją. Rekomendowani dystrybutorzy gwarantują fachowe doradztwo przy wyborze przesłon okiennych oraz polecają profesjonalnych montażystów.




Firma ANWIS Polska Sp. z o.o., właściciel marki ANWIS, istnieje na rynku od 1979 r. i należy do czołówki europejskich producentów osłon okiennych oraz komponentów używanych do ich produkcji. Oferta firmy obejmuje kilkanaście grup produktowych przesłon okiennych w systemach wewnętrznych i zewnętrznych oraz szeroką gamę detali z tworzyw sztucznych.


źródło: Anwis