PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2015-05-22
Somfy bliżej swoich klientów
Firma Somfy udowadnia, że wysoko ceni sobie współpracę z klientami i słucha ich zdania. Spotkanie zorganizowano wspólnie z Toyotą - Akademią Bezpiecznej Jazdy.

SOMFY Sp. z o. o.
ul. Marywilska 34 J
03-228 Warszawa

tel. 22 509 53 00
fax 22 509 53 01
biuro@somfy.pl
www.somfy.pl

» więcej o firmie

Okazją do wymiany opinii i uwag było spotkanie w Sochaczewie przedstawicieli spółki z wybranymi firmami z całego kraju, które aktywnie promują i sprzedają automatykę do bram marki Somfy. Spotkanie zorganizowano wspólnie z Toyotą - Akademią Bezpiecznej Jazdy, dzięki czemu każdy z uczestników mógł się przekonać na własnej skórze, jak zachowuje się samochód jadący z prędkością 100 km/h po śliskiej nawierzchni.

- Chcieliśmy połączyć wartości, jakie firma Somfy reprezentuje już od ponad 60 lat, czyli jakość i bezpieczeństwo, ze wspólnie spędzonym czasem z klientami, a także przedstawieniem najnowszych produktów do bram. Sądząc po odzewie naszych klientów był to bardzo udany krok, który z całą pewnością będziemy kontynuować  - mówi Karolina Bednarz-Górska, Specjalista ds. Marketingu Somfy Sp. z o. o.

Dominik Szczepaniak, Manager ds. Sprzedaży automatyki do bram w firmie Somfy, który uczestniczył w wydarzeniu przyznaje, że formuła spotkania, choć nietypowa, pozwoliła jeszcze bardziej zacieśnić współpracę z firmami, które promują automatykę do bram Somfy, a przy okazji zrozumieć i wdrożyć w życie hasło „10 mniej" na liczniku.  - Okazuje się, że to naprawdę może uratować ludzkie życie, a kierowcy oszczędzić dożywotnich wyrzutów sumienia - zaznacza Dominik Szczepaniak. Atrakcją spotkania niewątpliwie była również jazda samochodami wyposażonymi w troleje oraz zorganizowana na czas rywalizacja, która wyłoniła wśród uczestników prawdziwych mistrzów kierownicy. Uczucie, kiedy jadąc na pierwszym biegu ma się bardzo ograniczoną kontrolę nad samochodem jest naprawdę ekscytujące. Dodatkowo, przejechanie w taki sposób slalomu i dojechanie do mety daje ogromne powody do samozadowolenia - dodaje Szczepaniak.

Wszelkie ćwiczenia z którymi mogli zmierzyć się uczestniczy szkolenia miały na celu wyrobienie prawidłowych odruchów, aby w przypadku zagrożenia maksymalnie skrócić czas reakcji oraz aby nie popełniać błędów, które niestety w najlepszym przypadku mogą skończyć się poważnymi obrażeniami ciała.

Firma Somfy, światowy lider w dziedzinie automatyki do bram, rolet, markiz oraz sterowania domem wprowadza co roku kilkadziesiąt nowych rozwiązań, które cechują się bardzo wysoką jakością (do 5 lat gwarancji na automatykę) oraz najwyższą dbałością o poziom bezpieczeństwa użytkowników. Prezentacja, podczas której uczestnicy szkolenia mogli jako jedni z pierwszych dosłownie dotknąć nowości które już niebawem znajdą się w regularnej sprzedaży niewątpliwie potwierdziła pozycję firmy Somfy na rynku.



SOMFY
- Societé d'Outillage et de Mécanique de Faucigny (Zakład Mechaniki Precyzyjnej w Faucigny) to światowy projektant i lider w zakresie automatyki i systemów sterowania, wykorzystywanych do ożywiania zewnętrznych i wewnętrznych elementów budynków mieszkalnych, jak i komercyjnych (w tym między innymi osłon okiennych, bram, czy też zamknięć handlowych). Ponadto Somfy intensywnie działa również w obszarze zaawansowanych rozwiązań dedykowanych inteligentnemu budownictwu, poszerzając swoją ofertę o zintegrowane systemy zarządzania domem.

Firma powstała w 1960 roku w Clues we Francji. Od tego czasu  rozwinęła swoją obecność już w 56 krajach na świecie. Spółka posiada 73 filie, 51 przedstawicielstw i biura na wszystkich kontynentach. Jest notowana na giełdzie papierów wartościowych EURONEXT w Paryżu.

W Polsce spółka istnieje już od 16 lat. Wysoka jakość produktów Somfy jest doceniana przez 270 milionów użytkowników i 32 000 klientów profesjonalnych na całym świecie. Produkcja roczna napędów grupy Somfy wynosi około 11 milionów sztuk, a roczne obroty przekraczają 950 milionów euro. Dziennie produkowanych jest 70 000 napędów, a co 3 sekundy (przez 24 godziny w ciągu doby) instaluje się 1 napęd SOMFY.

Dzięki prowadzeniu polityki innowacyjnej i ekspansji geograficznej, Somfy realizuje strategię, która ma zapewnić wewnętrzny i zewnętrzny rozwój oraz wzrost rentowności firmy.

źródło: Somfy