Już po raz siódmy Money.pl wraz z Gazetą Wyborczą i serwisem Wyborcza.biz, przeanalizowały ponad 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych. Każdy z nich został sprawdzony pod kątem 60 różnych kryteriów, takich jak przyjazność, funkcjonalność e-witryny, asortyment czy sposób dostawy.
Warunkiem uczestnictwa w rankingu - podobnie jak w latach poprzednich - jest popularność e-sklepu wśród internautów. Z 7 kategorii (elektronika i AGD, zdrowie i uroda, literatura i muzyka, moda, sklepy wielobranżowe, sklepy specjalistyczne i turystyka) wybrano po 15 sklepów, które w ciągu ubiegłego roku odwiedziła największa liczba osób.
Dekoria.pl - jeden z głównych producentów tekstyliów domowych w Polsce - po raz kolejny została wyróżniona w rankingu sklepów internetowych, w kategorii sklepy wielobranżowe. Tym razem awansowała na drugie miejsce zyskując 68,5 punktów.
Każda nagroda to dla nas ogromne
wyróżnienie, tym bardziej, że to klienci doceniają naszą ogromną pracę
włożoną w zapewnienie im kompleksowej obsługi. Cieszy nas wiadomość, że
osoby, które choć raz miały okazję skorzystać z naszych usług, doceniły
zaangażowanie - mówi Agnieszka Rybka, dyrektor sprzedaży Dekoria.pl.