PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2012-03-29
Ulubione wzory Polaków… na roletach
Klasyczna elegancja jest ponadczasowa, ale trendy zmieniają się co sezon. Jak w tych wszystkich zawirowaniach odnajdują się Polacy?

FRANC GARDINER Sp. z o.o.
ul. Składowa 3
58-100 Świdnica

tel. 74 856 37 50
fax 74 856 37 51
office@francgardiner.com
www.e-lotari.pl

» więcej o firmie

Co najczęściej wybierają do swoich domów, co lubią, a czego się boją w aranżacji wnętrz? Swoimi uwagami dzielą się przedstawiciele firmy Franc Gardiner - wiodącego producenta rolet w Polsce.

Na aranżację wnętrza składa się kilka elementów - określony, dominujący styl, wizja, osobowość i charakter właściciela oraz wpływ aktualnych trendów, który przejawia się w dostępnej ofercie rynkowej. Nie da się ukryć, że Polacy ciągle szukają swojego stylu i w większości wnętrza polskich domów zachowują neutralny charakter. Stonowane barwy, proste i funkcjonalne wzornictwo oraz delikatne akcenty dekoracyjne to wspólny mianownik naszych czterech kątów. „Ciągle jeszcze najczęściej wybieramy gamę kolorów klasycznych. Są to głównie kolorystycznie neutralne beże i brązy z delikatnymi wzorami czerpanymi z natury: kwiaty, bądź liście. Popularne są również pastelowe odcienie, które idealnie uzupełniają większość aranżacji i pasują niemal do każdego wystroju" - mówi Kamila Prałat, specjalista ds. marketingu firmy Franc Gardiner.

W upodobaniach Polaków widać jednak zmianę. Rosnąca świadomość wnętrzarska, popularyzowana przez prasę tematyczną i coraz popularniejsze programy dekoracyjne, a także otworzenie się na dynamiczne zmiany w światowych trendach buduje świadomość i poczucie stylu. Szukamy nowych rozwiązań i coraz chętniej sięgamy po śmiałe i odważne pomysły. „Powoli zaczynamy ożywiać przestrzeń i przełamywać aranżacje intensywnymi kolorami. Coraz większą popularnością cieszą się czerwienie - w eleganckiej wersji bordo, jak i energetycznym, karminowym odcieniu. Karierę robią również zielenie, pomarańcze i fiolety, ale ciągle jeszcze boimy się aranżacji z wykorzystaniem czerni i bieli" - zauważa Kamila Prałat.

Jeśli chodzi o wzornictwo, tu również zapanowało pewne ożywienie. Poza klasycznymi, eleganckimi i delikatnymi wzorami szukamy czegoś bardziej dekoracyjnego. „Duża popularnością cieszy się kolekcja Fantazja Decoru Microllo, którą charakteryzują odważne zastawienia kolorystyczne i nietypowe wzornictwo. Obecnie roleta przestaje być tylko osłoną chroniąca przed słońcem, a staje się pełnoprawną częścią wystroju mieszkania" - podsumowuje przedstawiciel firmy Franc Gardiner.

Przyglądając się decyzjom zakupowym Polaków można powiedzieć, że ciągle eksperymentujmy i szukamy odpowiedniego dla siebie środka wyrazu, jeśli chodzi o urządzanie wnętrz. Śmiało można jednak zauważyć, że w swoich decyzjach jesteśmy coraz odważniejsi, a nasze aranżacje zaczynają nabierać kolorów, otwierają się na nowe rozwiązania i aktualne trendy wnętrzarskie, przez co stają się coraz bardziej awangardowe. Może wiosna zachęci nas do dalszych eksperymentów?




Firma Franc Gardiner od ośmiu lat tworzy nowe standardy w produkcji i sprzedaży rolet. Świdnicka spółka jest liderem w branży na polskim rynku i wiodącą firmą w Europie. Oferuje swoim klientom szeroki asortyment dekoracji okiennych: rolet klasycznych, mini rolet, rolet bambusowych, tekstylnych, żaluzji. Franc Gardiner posiada na rynku dwie marki produktowe, dedykowane klientom o zróżnicowanych wymaganiach - Prakto oraz Lotari.

źródło: Franc Gardiner