Stylistyka i kreacja stoiska o powierzchni 400 m.kw. zlokalizowanego w
hali 9 na stoisku D27 nawiązywała do kolorystyki firmowej i utrzymana
była w barwach pomarańczu i bieli z delikatnymi detalami grafitu. Całej
ekspozycji na targach przyświecało hasło: Aluprof – die Adresse fur den Rollladenbau.
W czasie trwania targów przez stoisko
Aluprof przewinęło się tysiące klientów. Poza produktami, które od
dłuższego czasu goszczą w ofercie Aluprof, odbyła się
również inauguracja nowych rozwiązań systemowych: innowacyjnych i
funkcjonalnych rolet w systemie nadstawnym OPOTERM, Moskitier
ramkowych oraz rolet antywłamaniowe w systemie RC 3.
Firma Aluprof,
jako pierwszy w Polsce producent systemów roletowych, otrzymał dla
swojego produktu klasę RC3 odporności na włamanie. Potwierdziły to badania, przeprowadzone w akredytowanym laboratorium
badawczym, zgodne z PN-EN 1627. Nowatorski system rolet antywłamaniowych
wyróżnia się: mocną konstrukcją kurtyny rolety, co chroni ją przed
uszkodzeniem, wzmocnioną konstrukcją prowadnic oraz listwy dolnej, a
także mechanizmem zapadkowych w dolnej części rolety. System można
zamontować zarówno w nowo wznoszonych, jak i w istniejących już
budynkach. Profile dostępne są w różnorodnej kolorystyce. System skierowany jest do osób, dla których najważniejsze jest
zapewnienie bezpieczeństwa najbliższym. Stąd produkt, który oprócz
doskonałych walorów estetycznych, stanowi skuteczne zabezpieczenie
przeciwwłamaniowe.
Nikt nie przechodził obok stoiska Aluprof obojętnie, nie tylko ze
względu na oryginalną stylistykę. Stoisko tętniło własnym życiem, z
głośników sączyła się świetna muzyka serwowana przez prezentera
muzycznej Trójki Piotra Stelmacha. Trzy razy dziennie klienci
uczestniczyli w pokazie montażu skrzynki PVC systemu rolety nadstawnej
OPOTERM.
Dla Aluprofu ekspozycja na tak prestiżowych targach to świetna
okazja do promowania swojego wizerunku. Nawiązaliśmy wiele nowych
kontaktów handlowych. Wart podkreślenia jest fakt, że na niemieckie
targi ściągnęło wielu naszych stałych kontrahentów z Polski oraz
klientów naszych spółek zagranicznych – mówi Bożena Ryszka –Główny specjalista ds. Public Relations.
źródło: ALUPROF